Розпорядження ОДА
Юридичний департамент ОДА, від 13 грудня 2022 р. № 498
Київ
Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин та про внесення змін до розпоряджень Івано-Франківської обласної державної адміністрації

Деякі питання надання

адміністративних послуг

у сфері земельних відносин

та про внесення змін

до розпоряджень

Івано-Франківської обласної

державної адміністрації



Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Земельного кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», враховуючи рішення Печеніжинської селищної ради від 16 серпня 2022 року № 809-11/2022 «Про затвердження переліку адміністративних послуг», з метою підвищення рівня доступності адміністративних послуг у сфері земельних відносин, суб’єктом надання яких є Івано-Франківська обласна державна (військова) адміністрація:


1. Здійснювати надання Івано-Франківською обласною державною (військовою) адміністрацією адміністративних послуг у сфері земельних відносин через відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Печеніжинської селищної ради.

2. Внести зміни до розпоряджень Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 06 жовтня 2021 року № 375 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», від 02 листопада 2021 року № 422 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», від 15 грудня 2021 року № 527 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», від 28 січня 2022 року № 25 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», виклавши та затвердивши Інформаційні та Технологічні картки адміністративних послуг у сфері земельних відносин, у новій редакції, що додаються.

3. Юридичному департаменту Івано-Франківської обласної державної адміністрації (Р. Лавринович) забезпечити:

3.1. Проведення за участю представників юридичного департаменту Івано-Франківської обласної державної адміністрації навчальних заходів для адміністраторів центру надання адміністративних послуг, вказаному у пункті 1 цього розпорядження, з метою належної організації надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин.

3.2. Визначення відповідальних осіб за налагодження роботи та взаємодію з центром надання адміністративних послуг, вказаним у пункті 1 цього розпорядження, для належної організації надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин.

4. Управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Івано-Франківської обласної державної адміністрації (І. Лакіза) забезпечити розміщення на офіційному вебсайті Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації інформації про початок надання Івано-Франківською обласною державною (військовою) адміністрацією адміністративних послуг у сфері земельних відносин через центр надання адміністративних послуг, вказаний в пункті 1 цього розпорядження, та Інформаційних карток адміністративних послуг у сфері земельних відносин, вказаних у пункті 2 цього розпорядження.

5. Визнати такими, що втратили чинність, пункт 2 розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 06 жовтня 2021 року № 375 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», пункт 2 розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 02 листопада 2021 року № 422 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», пункт 2 розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 15 грудня 2021 року № 527 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», пункт 2 розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 28 січня 2022 року № 25 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин».

6. Пункти 1, 2, 4, 5 цього розпорядження набирають чинності із 02 січня 2023 року.

7. Координацію роботи щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – юридичний департамент Івано-Франківської обласної державної адміністрації (Р. Лавринович).

8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації відповідно до функціональних повноважень.



Голова обласної державної

адміністрації – начальник

обласної військової адміністрації       Світлана ОНИЩУК



Це може бути цікаво:
  1. № 422 - Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин
  2. № 375 - Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин
  3. № 527 - Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин
  4. № 25 - Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux