Розпорядження ОДА
Юридичний департамент ОДА, від 28 січня 2022 р. № 25
Київ
Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин

Деякі питання надання 

адміністративних послуг 

у сфері земельних відносин

 

 

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Земельного кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», із змінами, внесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. № 969-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523», враховуючи рішення Заболотівської селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 07 грудня 2021 р. № 342-7/2021 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Заболотівської селищної ради», рішення Ямницької сільської ради від 23 грудня 2021 р. № б/н «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Ямницької сільської ради в новій редакції», рішення Нижньовербізької сільської ради від 07 грудня 2021 р. № 607-XIX/2021 «Про внесення змін до рішення Нижньовербізької сільської ради від 16.02.2021 р. № 121V/2021 р. «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Нижньовербізької сільської ради», рішення Городенківської міської ради від 02 грудня 2021 р. № 801-12/2021 «Про затвердження переліку адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) апарату міської ради в новій редакції», рішення Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківської області від 22 грудня 2021 р. № 1840-15/2021 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються ЦНАПом Косівської міської ради, в новій редакції», з метою підвищення рівня доступності адміністративних послуг у сфері земельних відносин, суб’єктом надання яких є Івано-Франківська обласна державна адміністрація:

 

1. Здійснювати надання Івано-Франківською обласною державною адміністрацією адміністративних послуг у сфері земельних відносин через:

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Заболотівської селищної ради;

Центр надання адміністративних послуг Ямницької сільської ради;

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Нижньовербізької сільської ради;

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) апарату Городенківської міської ради;

Центр надання адміністративних послуг Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківської області (далі – центри надання адміністративних послуг).

2. Затвердити Інформаційні та Технологічні картки адміністративних послуг у сфері земельних відносин, що додаються.

3. Юридичному департаменту Івано-Франківської обласної державної адміністрації (І. Темех) забезпечити:

3.1. Проведення за участю представників юридичного департаменту Івано-Франківської обласної державної адміністрації навчальних заходів для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, вказаних у пункті 1 цього розпорядження, з метою належної організації надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин.

3.2. Визначення відповідальних осіб за налагодження роботи та взаємодію з центрами надання адміністративних послуг, вказаними у пункті 1 цього розпорядження, для належної організації надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин.

4. Управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Івано-Франківської обласної державної адміністрації (І. Лакіза) забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті облдержадміністрації інформації про початок надання Івано-Франківською обласною державною адміністрацією адміністративних послуг у сфері земельних відносин через центри надання адміністративних послуг, які зазначені в пункті 1 цього розпорядження, та затверджені Інформаційні картки адміністративних послуг у сфері земельних відносин.

5. Пункти 1, 2, 4 цього розпорядження набирають чинності із 14 лютого 2022 року.

6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – юридичний департамент Івано-Франківської обласної державної адміністрації (І. Темех).

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації відповідно до функціональних повноважень.



Голова облдержадміністрації                                        Світлана ОНИЩУК


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux