Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату облдержадміністрації, підлягають обов'язковій реєстрації у спеціальній системі обліку. Для реєстрації документів, що надходять до ОДА та надсилаються нею, розпоряджень ОДА в апараті ОДА застосовується єдина реєстраційно-контрольна картка бази даних «ДОК. ПРОФ 2.0» з 2007 року.
Зазначена система дозволяє забезпечити виконання таких функцій:
Усі документи в апараті облдержадміністрації формуються протягом діловодного року у справи відповідно до номенклатури справ структурних підрозділів апарату ОДА. Зведена номенклатура справ апарату ОДА складається з номенклатур справ структурних підрозділів апарату облдержадміністрації та погоджується в установленому порядку.
За змістом інформація, якою володіє апарат облдержадміністрації, поділяється на такі види:
Для обліку запитів на доступ до публічної інформації, які надходять в облдержадміністрацію, розроблено спеціальний журнал реєстрації запитів, у якому зазначається наступна інформація: реєстраційний номер, дата надходження, прізвище, ім’я та по батькові запитувача, адреса, телефон, е-mail, статус запитувача (фізична особа, юридична особа об’єднання громадян), форма отримання (поштою, телефоном, e-mail, особисто), види запитуваної інформації (відповідно до класифікатора), короткий зміст запиту, кому скеровано на виконання, термін виконання та результати.