Закупівлі за державні кошти в департаменті ресурсного забезпечення та управління майном

станом на 25.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1

Назва предмета закупівлі

Квадрокоптер DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент), Квадрокоптер DJI Mavic 3 (або еквівалент)

2

Вид процедури

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор процедури закупівлі 

UA-2024-04-25-001562-a

4

Очікувана вартість предмета закупівлі

298 000,00 грн. (двісті дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)

5

Обґрунтування обсягів закупівлі

Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб

(закупівля здійснюється відповідно до наявної потреби (лист від 12.04.2024 № 130в, вх № 4139/0/1-24/01-057 від 15.04.2024)


6

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 12.04.2024 № 130в для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.

7

Обґрунтування розміру бюджетного призначення 

298 000,00 грн. (двісті дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 22.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1

Назва предмета закупівлі

Дрони (код ДК 021:2015: «34710000-7» Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) – 100шт.

2

Вид процедури

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор процедури закупівлі 

UA-2024-04-22-003538-a

4

Очікувана вартість предмета закупівлі

1 900 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)

5

Обґрунтування обсягів закупівлі

Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб

(закупівля здійснюється відповідно до наявної потреби (лист від 28.01.2024 № 313)

6

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 28.01.2024 № 313, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.

7

Обґрунтування розміру бюджетного призначення 

1 900 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 19.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).

1
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент)
2
Вид процедури
Відкриті торги з особливостями
3
Ідентифікатор процедури закупівлі 
UA-2024-04-19-006361-a
4
Очікувана вартість предмета закупівлі
430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5
Обґрунтування обсягів закупівлі
Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(закупівля здійснюється відповідно до наявної потреби (лист від 15.04.2024 № 896)
6
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 15.04.2024 № 896, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7
Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 18.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент)
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-04-18-007432-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 645 000,00 грн. (шістсот сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 22.02.2024 № 1478/4/307)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 22.02.2024 № 1478/4/307, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  645 000,00 грн. (шістсот сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 18.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади 
- Тепловізійний приціл AGM Adder TS50-384 (або еквівалент) – 3 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-04-18-003031-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 348 126,00 грн. (триста сорок вісім тисяч сто двадцять шість гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 06.02.2024 № 50/41-584)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 06.02.2024 № 50/41-584, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  348 126,00 грн. (триста сорок вісім тисяч сто двадцять шість гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.


станом на 04.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
- Тепловізійний бінокуляр AGM Voyage TB50-384 (або еквівалент) – 5 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-04-03-011383-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 877 500,00 грн. (вісімсот сімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 06.02.2024 № 50/41-584)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 06.02.2024 № 50/41-584, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
877 500,00 грн. (вісімсот сімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 02.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 — Безпілотні літальні апарати)
Квадрокоптер DJI Mavic 3 (або еквівалент) – 3 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі 
UA-2024-04-02-010278-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 264 000,00 грн. (двісті шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 23.01.2024 № 260)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 23.01.2024 № 260, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
264 000,00 грн. (двісті шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 01.04.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).

1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 — Безпілотні літальні апарати)
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент) – 2 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-03-29-006938-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 420 000,00 грн. (чотириста двадцять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 20.01.2024 № 254)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 20.01.2024 № 254, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
420 000,00 грн. (чотириста двадцять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 20.03.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 — Безпілотні літальні апарати)
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т Thermal (або еквівалент) – 1 шт. Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент) – 1 шт. 
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-03-20-002094-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 285 000,00 грн. (двісті вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 21.01.2024 № 245)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 21.01.2024 № 245, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
285 000,00 грн. (двісті вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 18.03.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 — Безпілотні літальні апарати)
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т Thermal (або еквівалент) – 1 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-03-18-009030-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 26.01.2024 № 279)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 26.01.2024 № 279, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 15.03.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 — Безпілотні літальні апарати)
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т Thermal (або еквівалент) – 10 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-03-14-003987-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 2 200 000,00 грн. (два мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 05.03.2024 № 141)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 22.01.2024 № 225, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
200 000,00 грн. (два мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

станом на 12.03.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном

Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 — Безпілотні літальні апарати)
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т Thermal (або еквівалент) – 10 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-03-11-003040-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 2 250 000,00 грн. (два мільйони двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 06.02.2024 № 50/41-584)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 22.01.2024 № 225, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення 
2 250 000,00 грн. (два мільйони двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.


станом на 07.03.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Департамент ресурсного забезпечення та управління майном Івано-Франківської обласної державної адміністрації

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 45378093

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 — Безпілотні літальні апарати)
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент) – 3 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2024-03-07-007046-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 675 000,00 грн. (шістсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб
(лист від 22.01.2024 № 225)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 22.01.2024 № 225, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі наявної потреби

675 000,00 грн. (шістсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.


станом на 12.02.2024:


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання ГП УРЗ ІФ ОДА)
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника та обсягу фінансування
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено відповідно до потреби та кошторисних призначень Замовника (ГП ДРЗ УМ ІФ ОДА)
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 330 000,00 грн. (триста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості здійснювався за методом порівняння цін на надані послуги

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо (талони) за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника та обсягу фінансування
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі потреб Замовника, щодо ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання ГП ДРЗ УМ ІФ ОДА.
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 1 537 400,00 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять сім тисяч чотириста гривень 00 копійок) з ПДВ.
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості здійснюється за методом порівняння ринкових цін.
15 000 л х 54,50 грн. = 817 500,00 грн. Бензин А - 95.
7 000 л. х 54,50 грн. = 381 500,00 грн. Дизельне паливо.
6 000 л. х 56,40 грн. = 338 400,00 грн. Дизельне паливо покращене.


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Управління Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення. 

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 33426782

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі Комплект обладнання супутникового зв’язку Starlink (термінал для супутникового Інтернету)
Код ДК 021:2015: 32530000-7 Телекомунікаційне супутникове обладнання
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  ID: UA-2023-10-16-003670-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 837 000,00 грн. (вісімсот тридцять сім тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб (лист від 02.10.2023 № 1472/15/2033)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 02.10.2023 № 1472/15/2033, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі наявної потреби (витяг з протоколу постійної комісії обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій від 09.02.2023 № 48)
837 000,00 грн. (вісімсот тридцять сім тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.


станом на 16.10.2023:

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Управління Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення. 

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 33426782

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі Код ДК 021:2015:31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання, Зарядні станції – 30 шт.
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  ID: UA-2023-10-13-001557-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 1 710 000,00 грн. (один мільйон сімсот десять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб (лист від 02.10.2023 № 1472/15/2033)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 02.10.2023 № 1472/15/2033, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі наявної потреби (витяг з протоколу постійної комісії обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій від 09.02.2023 № 48)
1 710 000,00 грн. (один мільйон сімсот десять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ)
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.


станом на 11.10.2023:

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))


Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Управління Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення. 

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 33426782

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), Планшети – 30 шт.


2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  ID: UA-2023-10-11-003093-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 307 800,00 грн. (триста сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок )з ПДВ.
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб (лист від 02.10.2023 № 1472/15/2033)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 02.10.2023 № 1472/15/2033, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі наявної потреби (витяг з протоколу постійної комісії обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій від 09.02.2023 № 48)
307 800,00 грн.(триста сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок )з ПДВ.
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.


станом на 04.10.2023 :


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))


Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

1.1.Найменування: Управління Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення. 

1.2. Місце знаходження: 76015, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського,21

1.3. Код за ЄДРПОУ: 33426782

1.4. Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).


1 Назва предмета закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3T (Enterprise Thermal) (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015:34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2023-10-04-006449-a
4 Очікувана вартість предмета закупівлі 945 000,00 грн. (дев’ятсот сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
5 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб (лист від 13.09.2023 № 1191)
6 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, що обумовлені необхідністю задоволення/виконання умов, зазначених в листі від 13.09.2023 № 1191, для оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
7 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі наявної потреби (витяг з протоколу постійної комісії обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій від 09.02.2023 № 48)
945 000,00 грн. (дев’ятсот сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Господарський підрозділ управління Івано-Франківської

 обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))


1 Назва предмета закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо (талони) за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника та обсягу фінансування
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі потреб Замовника, щодо ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання господарського підрозділу управління Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 1 499 955,00 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ.
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості здійснюється за методом порівняння ринкових цін.
18 000 л х 48,50 грн. = 873 000,00 грн. Бензин А - 95.
12 795 л. х 49,00 грн. = 626 955,00 грн. Дизельне паливо.


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Господарський підрозділ управління Івано-Франківської

 обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))


1 Назва предмета закупівлі 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання ГП УРЗ ІФ ОДА)
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Обґрунтування обсягів закупівлі Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника та обсягу фінансування
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для вищезазначеного предмета закупівлі.
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення  Розрахунок вартості зроблено на підставі потреб Замовника, щодо ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання господарського підрозділу управління Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань ресурсного забезпечення
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 335 000,00 грн. (триста тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості здійснюється за методом порівняння ринкових цін.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux