ГРАФІК
особистого прийому громадян
керівництвом Івано-Франківської облдержадміністрації
Посада, прізвище, ім’я, по батькові
|
Дні прийому |
Години прийому |
Голова обласної державної адміністрації ОНИЩУК СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА
веде питання: - фінансів; - фіскальної роботи; - аудиту; - казначейської роботи; - внутрішнього аудиту; - внутрішнього контролю; - запобігання та виявлення корупції; - контролю; - режимно-секретної роботи; - фінансового забезпечення діяльності облдержадміністрації
|
(За попереднім записом) 2-й четвер місяця 4-й четвер місяця
|
з 14.00 год. до 16.00 год. |
Перший заступник голови обласної державної адміністрації |
|
|
Заступник голови обласної державної адміністрації ІЛЬЧИШИН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
веде питання: - використання бюджетних коштів; - надзвичайних ситуацій; - цивільного захисту населення; - охорони навколишнього природного середовища; - лісового та мисливського господарства; - рибного господарства; - водного господарства; - інших природних ресурсів; - фізкультури і спорту; - молодіжної політики; - мобілізаційної та правоохоронної роботи; - оборонної роботи; - міжнародних та зовнішньоекономічних відносин, інвестиційної політики та туризму; - виставково-ярмаркової діяльності; - агропромислового комплексу; - ветеринарної медицини; - безпечності харчових продуктів
|
2-а середа місяця 4-а середа місяця
|
з 10.00 год. до 12.00 год. |
Заступник голови обласної державної адміністрації СІРКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
веде питання: - охорони здоров’я; - міграції; - праці та заробітної плати; - соціального захисту населення; - зайнятості населення; - сім'ї, гендерної політики; - запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі; - захисту прав дітей
|
1-а середа місяця 3-я середа місяця
|
з 14.00 год. до 16.00 год. |
Заступник голови обласної державної адміністрації СОЗОНИК ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ
веде питання: - використання та охорони земель, в тому числі питання щодо здійснення облдержадміністрацією повноважень у сфері земельних відносин, віднесених Конституцією та законами України до її компетенції; - дорожнього господарства; - газифікації населених пунктів; - будівництва; - містобудування та архітектури; - житлово-комунального господарства
|
2-а п’ятниця місяця 4-а п’ятниця місяця
|
з 14.00 год. до 16.00 год. |
Заступник голови обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) -
веде питання: - цифрової трансформації і безпеки, цифровізації та цифрового розвитку; - інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю; - надання адміністративних послуг; - зв’язку та телекомунікацій; - забезпечення електронного документообігу; - книговидання, видавничої справи, сприяння розвитку громадянського суспільства, координації суспільно-політичних процесів; - комунікації зі ЗМІ; - культури, національностей та релігій; - соціально-економічного розвитку; - регуляторної політики та підприємництва; - цінних паперів та фондового ринку; - банківської справи; - політики з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності; - енергоефективності та енергозбереження (у тому числі питання стимулювання впровадження енергосервісних договорів, систем енергоменеджменту/енергомоніторингу в бюджетних установах); - державного майна і приватизації; - статистики; - торговельного і побутового обслуговування населення; - транспорту, зв'язку та інфраструктури; - промисловості; - паливно-енергетичного комплексу та підприємств видобувної галузі; - освіти і науки
|
1-й вівторок місяця 3-й вівторок місяця
|
з 15.00 год. до 17.00 год. |
В.о. керівника апарату обласної державної адміністрації Олеся ЗРАЙКО
веде питання: - організаційної роботи; - роботи з персоналом; - нагородної справи; - сприяння у проведенні виборів та референдумів; - контролю (в частині організаційно-технічного забезпечення); - розгляду звернень та прийому громадян; - забезпечення доступу до публічної інформації; - правової освіти населення і навчання кадрів; - роботи з документами; - забезпечення електронного документообігу; - архівної справи; - адміністрування Державного реєстру виборців; - методичного та матеріально-технічного забезпечення обласної і районних державних адміністрацій; - бухгалтерського обліку, звітності та статистичної звітності з питань, що належать до компетенції апарату облдержадміністрації; - реалізації ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд»
|
1-а п’ятниця місяця 3-я п’ятниця місяця
|
з 14.00 год. до 16.00 год. |
Особистий прийом громадян головою Івано-Франківської облдержадміністрації здійснюється за попереднім записом за телефонами:
(0342) 55 18 68, (0342) 55 26 88, (0342) 55 25 50, (0342) 55 25 62, (0342) 55 25 84.
Задля ефективного вирішення питання просимо звертатись на особистий прийом до тієї посадової особи облдержадміністрації, до функціональних повноважень якої належить вирішення Вашого питання.