Державна установа «Івано-Франківський обласний контактний центр» діє на підставі Положення «Про державну установу Івано-Франківський обласний контактний центр», затвердженого розпорядженням Івано-Франківської ОДА від 26 листопада 2012 року № 859.
Положення про державну установу «Івано-Франківський обласний контактний центр» (нова редакція)
Основним завданням контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами-підприємцями за єдиним телефонним номером.
Електронна пошта: hotline@if.gov.ua
Телефон «гарячої лінії»: 0 800 50 15 54
Графік роботи установи: понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:15, обідня перерва – з 12:00 до 13:00
Адреса закладу: 76015 м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського, 21
Керівник закладу: Халацька Мар’яна Ярославівна
Робочі телефони: (034) 55-18-56, (0342) 55-19-89
Про державну установу «Івано-Франківський обласний контактний центр»
Івано-Франківський обласний контактний центр (далі – контактний центр) є бюджетною установою, яка належить до сфери управління Івано-Франківської обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (далі – Національна система).
Контактний центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями обласної державної адміністрації.
Положення про контактний центр затверджується розпорядженням обласної державної адміністрації.
Методичне забезпечення діяльності контактного центру здійснює державна установа «Урядовий контактний центр» (далі – Урядовий контактний центр).
Основним завданням контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами-підприємцями, органами місцевого самоврядування (далі – заявники) за єдиним телефонним номером та через Інтернет.
Контактний центр відповідно до покладених на нього завдань:
організацію соціальної підтримки сімей, рідні яких загинули під час подій Євромайдану та під час антитерористичної операції, а також сімей поранених;
координацію діяльності міських та районних координаційних комітетів допомоги пораненим під час антитерористичної операції;
створення банку даних поранених в антитерористичній операції;
сприяння соціальній реабілітації, організації роботи щодо забезпечення постраждалих в антитерористичній операції та їх сімей санаторно-курортним лікуванням;
організацію та координацію роботи щодо надання грошової допомоги сім’ям поранених в антитерористичній операції;
моніторинг щодо учасників антитерористичної операції.
Контактний центр має право:
Контактний центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з Урядовим контактним центром, органами виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями, органами місцевого самоврядування та громадянами.
Контактний центр очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної державної адміністрації.
Директор контактного центру:
Утримання контактного центру здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.
Контактний центр є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку та бланк із своїм найменуванням.