Сьогодні під керівництвом заступника голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації Вадима Созоника відбулося засідання Координаційної комісії з обліку об’єктів нерухомого майна, призначених для проживання внутрішньо переміщених осіб. У заході взяли участь члени комісії, представники департаменту розвитку громад та територій, а також представник благодійного фонду «Рокада».
В.о. директора департаменту розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА Роман Дунич доповів щодо прийняття рішення про передачу відомостей про об’єкти нерухомого майна комісіям з обстеження, акцентуючи увагу на встановленні черговості та строків проведення обстежень.
Під час засідання розглянули пропозиції членів комісії, обговорили ключові питання та визначили подальші кроки роботи.
«Наше завдання – оперативно і прозоро обліковувати житло для внутрішньо переміщених людей. Важливо дотримуватися черговості та строків обстежень, щоб кожен, хто потребує, отримав житло вчасно. Координаційна комісія працюватиме у тісній співпраці з районними адміністраціями та громадськими організаціями для ефективного результату», – зазначив Вадим Созоник.
Наприкінці заходу заступник голови ОДА Вадим Созоник підвів підсумки.
Координаційна комісія продовжить системну роботу зі збору, аналізу та моніторингу інформації щодо житлових об’єктів.
Наступним важливим кроком у роботі Координаційної комісії стане розгляд актів обстеження нерухомого майна, складених комісіями з обстеження при райдержадміністраціях.