У разі виникнення додаткових запитань щодо оформлення послуг, переліку документів, порядку надання допомог чи інших питань - для Захисників та Захисниць України доступна послуга «Віртуальний адміністратор».
Основними функціями даного сервісу є:
- надання консультацій щодо адміністративних, соціальних, дозвільно-погоджувальних послуг, доступних для Захисників та Захисниць України, зокрема у питаннях отримання пільг, соціальних виплат, одноразових допомог, оформлення біометричних документів та інших послуг;
- створення зручних каналів для дистанційного звернення через мережу інтернет;
- реєстрація та обробка запитів на отримання адміністративних, соціальних, дозвільно-погоджувальних послуг та інших послуг.
Як скористатись послугою?
На сайті ЦНАП м.Івано-Франківська в розділі «Віртуальний адміністратор» є функція «замовити», обираєте і маєте можливість комунікації із адміністратором ЦНАП.