6 травня з ініціативи управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації обласної державної (військової) адміністрації спільно з Міністерством цифрової трансформації України відбулося онлайн-навчання на тему «Підключення та використання системи для здійснення попереднього запису суб’єктів звернень на прийом до ЦНАП за допомогою Платформи Центрів Дія».
Захід об’єднав понад 50 представників центрів надання адміністративних послуг громад області, що свідчить про високий рівень зацікавленості у впровадженні сучасних цифрових рішень, покликаних підвищити якість та оперативність надання адміністративних послуг.
Зі вступним словом до учасників звернулася начальниця відділу розвитку електронних та адміністративних послуг управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації облдержадміністрації Оксана Данилюк. Вона наголосила, що попри виклики воєнного часу, ЦНАПи залишаються важливими точками опори для надання якісних, зручних і доступних послуг громадянам. Робота ЦНАП — це про довіру, стабільність, турботу та підтримку.
У межах вебінару було презентовано функціонал системи для здійснення попереднього запису, який сприяє оптимізації процедурних дій ЦНАП, зменшує навантаження на персонал, допомагає уникати черг та заощадити час для відвідувачів.
Спікерами заходу були заступник начальника управління – начальник відділу з розвитку цифрових інструментів, моніторингу та оцінки якості послуг для надавачів адміністративних послуг управління системного розвитку надання адміністративних послуг Міністерства цифрової трансформації України Андрій Нальотов та головний спеціаліст відділу з розвитку цифрових інструментів, моніторингу та оцінки якості послуг для надавачів адміністративних послуг управління системного розвитку надання адміністративних послуг Олександр Самойленко. Експерти надали вичерпні роз’яснення щодо процедури реєстрації в системі, технічних налаштування та можливостей її ефективного впровадження в роботу ЦНАП.
Особливу увагу під час навчання було приділено підвищенню зручності цифрових інструментів для відвідувачів. Людиноорієнтовані рішення допомагають краще планувати візити, зменшують рівень стресу та сприяють прозорості й організованості обслуговування.
Онлайн-навчання стало ще одним важливим кроком на шляху до якісних змін у сфері надання адміністративних послуг. Учасники відзначили актуальність теми, інформативність виступів та висловили готовність до впровадження нових інструментів у своїх ЦНАПах.