Сучасний Дія.Центр відкрито у Богородчанській територіальній громаді.
На відкриття четвертого в регіоні Дія.Центру завітали заступник начальника управління – начальник відділу з питань моніторингу якості послуг та розвитку цифрових інструментів для надавачів адміністративних послуг Міністерства цифрової трансформації України Андрій Нальотов, заступник голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації CDTO Богдан Футерко, представник Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю в облдержадміністрації Микола Макар та представники управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації ОДА.
Андрій Нальотов у вітальному слові привітав представників Богородчанської селищної громади та звернув увагу на те, що відкриття Дія.Центру є важливим кроком у покращенні доступу громадян до державних та муніципальних послуг.
Богдан Футерко привітав учасників заходу з такою важливою подією зазначивши, що на сьогодні активно розвивається мережа ЦНАПів і Дія.Центрів, при цьому збільшується перелік послуг, які можна в них отримати, та впроваджують нові цифрові інструменти, що безпосередньо впливає на рівень задоволеності відвідувачів.
«І саме Прикарпаття на сьогодні є лідером за якістю надання адміністративних послуг та задоволеністю відвідувачів. В цьому з безпосередній вклад адміністраторів центрів надання адміністративних послуг. Тому ми щиро вітаємо колектив ЦНАПу з відкриттям і вдячні кожному адміністратору за їхню працю», – сказав Богдан Футерко.
На сьогодні працівники ЦНАПу забезпечують надання 261 послуги, які від тепер зможуть отримувати понад 28 тисяч жителів Богородчанської територіальної громади та внутрішньо переміщені особи.
Модернізований Дія.Центр Богородчанської селищної ради облаштований за принципами безбар’єрності і доступності для маломобільних груп населення. Для цього передбачено: пандус, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, облаштована комфортна зона очікування, дитячий куточок та створено простір для самообслуговування.
Приємністю є факт, що мотивовані співробітники ЦНАПу доброзичливо відноситься до відвідувачів, створюючи кращий імідж центру. Повага до кожної людини толерантність та недискримінація — дуже важлива і чи не найперша умова безбар’єрного колективу.