Про внесення змін
до розпорядження
Івано-Франківської обласної
військової адміністрації
від 20.01.2023 № 21 (зі змінами)
Відповідно до законів України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України», «Про Державний бюджет України на 2023 рік», частини третьої статті 1031 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 № 1085 «Про затвердження Порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду», рішення Івано-Франківської обласної ради від 23.12.2022 № 576-19/2022 «Про обласний бюджет Івано-Франківської області на 2023 рік (код бюджету 09100000000)», розпоряджень Івано-Франківської облдержадміністрації від 15.01.2019 № 9 «Про створення Державного підприємства «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» (зі змінами від 30.01.2020 № 39) та від 28.03.2023 № 106 «Про перерозподіл видатків бюджету», з метою ефективного розвитку дорожнього господарства області:
Внести зміни до розпорядження Івано-Франківської обласної військової адміністрації від 20.01.2023 № 21 «Про визначення одержувача коштів субвенції» (зі змінами), виклавши пункт 1 розпорядження у такій редакції:
«1..Визначити у 2023 році Державне підприємство «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» одержувачем коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за кодом бюджетної програми 1917462 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету» в сумі 358 494,500 тис. грн (триста п’ятдесят вісім мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі п’ятсот гривень) для забезпечення утримання, ремонту, реконструкції та будівництва мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Івано-Франківської області, з них:
- капітальний ремонт доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – у сумі 25 000,000 тис. грн (двадцять п’ять мільйонів гривень);
- експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – у сумі 333 494,500 тис. грн (триста тридцять три мільйони чотириста дев’яносто чотири тисячі п’ятсот гривень).».
2. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (Л. Остап’як).
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації В. Созоника.
Голова обласної державної
адміністрації – начальник
обласної військової адміністрації Світлана ОНИЩУК
Це може бути цікаво: