Про утворення постійно діючої
комісії з питань розгляду звернень
громадян при Івано-Франківській
обласній державній адміністрації
Відповідно до статей 6, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади:
1. Утворити постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при Івано-Франківській обласній державній адміністрації та затвердити її склад згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при Івано-Франківській обласній державній адміністрації (додається).
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 22.09.2020 № 495 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян».
4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – відділ роботи із зверненнями громадян апарату Івано-Франківської обласної державної адміністрації (Л. Балкова).
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату Івано-Франківської обласної державної адміністрації І. Тимчук.
Голова облдержадміністрації Світлана ОНИЩУК