Зокрема через нього пацієнт отримує ключову інформацію – номер е-направлення, медичного висновку про тимчасову непрацездатність чи номер та код погашення е-рецепта для його використання в аптеці.
Існує кілька причин, чому повідомлення з номером та кодом погашення електронного рецепта не прийшло вам на телефон.
Ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ.
Ви могли вказати неправильний номер, втратити доступ до нього або ж з часом змінили його. Тож якщо смс не надходять, першочергово слід звернутися до лікаря, щоб перевірити, чи є вказаний вами номер коректним.
Як за потреби змінити номер, читайте тут: https://bit.ly/4atTskM
Ви обрали офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи.
У такому разі потрібно звернутися до лікаря – він має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення.
У вас технічні проблеми з самим телефоном або ж із роботою мобільного оператора.
У такому разі рекомендуємо перевірити чи справний ваш телефон та чи не заповнена його памʼять, а лікар може повторно надіслати вам смс у період, коли, наприклад, відновиться звʼязок.
Зазначимо, що ви в будь-який час можете змінити метод автентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) надходили на ваш телефон.
Для цього потрібно звернутися до лікуючого лікаря і попросити його допомогти вам це зробити.