Повідомляйте про відсутність мобільного звʼязку та інтернету в «Дії»


Не можете додзвонитися до рідних або не вантажаться сторінки в браузері? За кілька кліків повідомляйте про проблеми зі звʼязком у застосунку «Дія». Відповіді допоможуть проаналізувати проблемні ділянки та швидше збільшувати покриття, щоб у кожному куточку країни ви могли викликати швидку чи написати родині.

Як повідомити про проблему зі звʼязком у «Дії»?

  1. Відкрийте застосунок «Дія» і на головному екрані натисніть «Відсутній звʼязок»
  2. Надайте одноразовий доступ до геолокації.
  3. Вкажіть, чи проблема лише під час знеструмлень.
  4. Виберіть оператора.
  5. Уточніть, що не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
  6. Вкажіть, де немає зв’язку: у приміщенні чи на вулиці.

Якщо ж немає інтернету – залишайте повідомлення в «Дії», а коли інтернет повернеться, воно відправиться автоматично. Для цього вже зараз завантажте «Мапу незламності», вона знадобиться і в інших ситуаціях – щоб знайти найближче укриття чи пункт незламності з генераторами.

Далі інформація надійде до НКЕК. Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами виправлятиме ситуацію в конкретному районі.

Працюємо, щоб ви завжди залишалися на звʼязку.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux