Про утворення
інвентаризаційної комісії
Відповідно до статей 6, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», статей 4, 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», указів Президента України від 24.02.2022 № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій» та від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ (із змінами), Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (зі змінами), враховуючи лист Центральної виборчої комісії від 12.10.2023 № 21-28-1973, та у зв’язку із проведенням річної інвентаризації у Центральній виборчій комісії:
1. Утворити інвентаризаційну комісію Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації (далі – комісія) та затвердити її склад згідно з додатком.
2. Комісії забезпечити проведення інвентаризації комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів системи відеоспостереження та виборчих скриньок, переданих Центральною виборчою комісією на відповідальне зберігання Івано-Франківській обласній державній адміністрації, станом на 01.11.2023.
3. Районним державним (військовим) адміністраціям забезпечити проведення інвентаризації комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів системи відеоспостереження та виборчих скриньок, які передані на відповідальне зберігання Івано-Франківською обласною державною адміністрацією, матеріали якої подати департаменту ресурсного забезпечення та управління майном Івано-Франківської обласної державної адміністрації до 17.11.2023.
4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити виконання завдань, визначених пунктом 3 цього розпорядження.
5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – департамент ресурсного забезпечення та управління майном Івано-Франківської обласної державної адміністрації (М. Іванишин).
6. Головному відповідальному виконавцю інформацію про виконання розпорядження подати керівництву Івано-Франківської обласної державної адміністрації до 20.11.2023.
7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату Івано-Франківської обласної державної адміністрації Я. Дем’янчука.
Голова обласної державної
адміністрації – начальник
обласної військової адміністрації Світлана ОНИЩУК