Сутність рекомендацій
Рекомендації засновано на кращих міжнародних стандартах Організації економічного співробітництва та розвитку з ведення бізнесу. Вони є основними рекомендаціями урядів-підписантів Декларації ОЕСР «Про міжнародні інвестиції та багатонаціональні підприємства» до компаній, що ведуть свою діяльність у декількох країнах. Водночас ці рекомендації відображають найкращі практики для національних приватних і державних компаній, а також малого та середнього бізнесу.
Рекомендації охоплюють усі 10 тем Керівних принципів ОЕСР для багатонаціональних компаній і є підказкою для бізнесу щодо очікувань держави України від іноземних інвесторів і від українських державних і приватних компаній, що працюють у різних країнах світу.
Що являють собою Керівні принципи ОЕСР для багатонаціональних підприємств?
Керівні принципи ОЕСР для багатонаціональних підприємств — рекомендації урядів країн, у яких багатонаціональні підприємства ведуть свою діяльність. Керівні принципи є частиною Декларації ОЕСР «Про міжнародні інвестиції та багатонаціональні підприємства», у якій також йдеться про національний режим, про колізійні вимоги до корпорацій і про міжнародні інвестиції: прямі та портфельні.
Керівні принципи ОЕСР спрямовані на:
Для кого?
Рекомендації стануть у пригоді представникам компаній, університетів, експертам із розвитку бізнесу. Вони охоплюють різні питання відповідальної бізнес-поведінки та дають можливість читачам оцінити свою компанію, знайти точки впливу і розробити ще кращі політики та практики з відповідальної бізнес-поведінки.
Чому відповідальна поведінка бізнесу так важлива?
Бізнес активно розвивається. В Україні та світі з’являється багато компаній. Водночас нові інвестори готові вкладати не тільки у великі компанії, а й у середній та малий бізнес. До того ж, свій економічний вплив інвестори посилюють внеском в інноваційний, соціальний і екологічний розвиток країни. Бізнес стає глобальним. Партнери, постачальники і підрядники мають ще більш тісні контакти з компаніями і розділяють із ними не тільки успіхи, а й репутаційні втрати. Порушення прав людини в компаніях-постачальниках стає фактором, що впливає на саму компанію.
Детальніше ознайомитись із рекомендаціями щодо відповідальної поведінки бізнесу можна у документі нижче: