Вчора, 6 жовтня, заступник голови обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Богдан Футерко з представником Урядового уповноваженого з прав людей з інвалідністю в Івано-Франківській ОДА Миколою Макаром відвідали Долинську територіальну громаду, де побували у ЦНАП.
Богдан Футерко зазначив, що ЦНАП Долинської тергромади постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг для всіх відвідувачів та комфортне перебування і високу якість обслуговування. Працівники ЦНАП відповідально відносяться до роботи, дотримуються термінів розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень.
Своєю чергою Микола Макар відзначив ЦНАП Долинської громади щодо належного забезпечення доступності згідно з державними будівельними нормоми для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Зокрема, акцентував увагу на наявності в ЦНАПі похилих з’їздів, доступності всередині будівлі, наявності підйомного ліфта для людей на кріслах колісних, облаштуванні вбиралень поруччями, забезпечені інформаційними табло і пікторгамами. Прилегла територія містить місця паркування для людей з інвалідністю.
Сьогодні у ЦНАПі створено умови, щоб громадяни та суб’єкти господарювання почувалися комфортно, облаштовано кілька дитячих куточків для наймолодших наших відвідувачів, підйомник для осіб із обмеженими фізичними можливостями, обладнано приміщення для мами з немовлям. Для зручності оплати адміністративного збору у Центрі встановлено платіжний термінал. Відвідувачі можуть здійснити оплату адміністративної послуги готівкою, не виходячи із ЦНАПу. Це дає можливість значно оптимізувати час громадян для оформлення звернення щодо надання адміністративної послуги у сфері бізнесу, нерухомості, місця проживання. Безперечно, такі новації допомагають комфортніше замовити платну адміністративну послугу та заощадити час відвідувачів.
Є можливість онлайн-запису на прийом у ЦНАПі та з червня 2021 року запроваджено прийом за допомогою електронної черги.
Запроваджено шеринг документів за допомогою застосунку Дія. Шеринг – це новітній спосіб надання копій цифрових документів. Він збільшує ефективність роботи ЦНАПів і скорочує час на обробку та перевірку документів заявників.
Наразі до переліку послуг, що надаються у ЦНАПі та віддалених робочих місцях, внесено 303 послуг.
Основні послуги, які ЦНАП надає ВПО, - отримання статусу ВПО та подання заявки на щомісячну виплату та компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі, на оплату житлово-комунальних послуг в Долинській громаді.
За підтримки та співпраці з волонтерськими організаціями у травні-липні у приміщенні ЦНАП діяли Пункти реєстрації ВПО для виплат від ООН.
Довідково
Варто відзначити, що у ЦНАПі Долинської громади загальна кількість прийнятих документів на адміністративні послуги у різних сферах впродовж року (01.06.2021–01.06.2022) період складає 56616. А саме, адміністраторами надано: через ПК «Visual» електронний реєстр – 3552 послуги; відділу адміністрування – 20033 послуг, з них: послуги соціального характеру – 12035; через ІС «Соціальна громада» – 10794; відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів – 29152 послуг, з них: 27761 – швидкі послуги (видача довідок та реєстрація/ зняття з реєстрації/ декларування місця проживання); 594 –вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку; 517 – дітей зареєстровано в дошкільні навчальні заклади; 280 – видано гірських посвідчень. Найбільш насиченими були березень-травень цього року – тільки послуг ВПО надано 8546. Зокрема: понад 3500 тимчасового зареєстрованих ВПО у електронному реєстрі; 2850 осіб отримали статус ВПО через ЦНАП за допомогою ІС «Соціальна громада»; 2172 подали заявки на щомісячну виплату.
Відділом державної реєстрації проведено 3879 реєстраційні процедури, з них: державна реєстрація нерухомого майна – 2582; державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців – 1297. Середня кількість відвідувачів центру складає 227 відвідувачів на день, що на 32 людини більше у порівнянні з минулим роком. Надходження коштів адміністративного збору, за звітний період, як плата за надання інших адміністративних послуг (22012500) склала 2570312,63 грн.
На території кожного з 18 старостинських округів функціонують віддалені робочі місця адміністраторів.
Працюємо задля надання якісних та доступних держпослуг, наближаючи Перемогу!