Київ
До відома фізичних та юридичних осіб! В Івано-Франківській облдержадміністрації формується перелік об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.12.2021 року №1327 «Деякі питання формування переліку об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію» (далі – Постанова) облдержадміністрацією формується перелік об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію. До переліку включатимуться житлові будівлі або їх комплекси, які не прийняті в експлуатацію у строк понад два роки із запланованої дати введення в експлуатацію або будівельні роботи на об’єкті будівництва не проводяться понад два останніх роки.

В інформації, відповідно до п. 4 Порядку формування переліку об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію (далі –­ Порядок), потрібно зазначати наступне:

1) місцезнаходження (адреса), назва об’єкта будівництва згідно з наявною містобудівною документацією;

2) клас наслідків (відповідальності), загальні техніко-економічні показники, наявність секцій (черг), ознаки самочинного будівництва на момент початку будівельних робіт;

3) технічні характеристики об’єкта будівництва, фактичний стан;

4) кількість осіб, які постійно проживають на об’єкті будівництва;

5) права на об’єкт будівництва та/або його частини (квартири, нежитлові приміщення із зазначенням номера приміщення, його типу, загальної площі та прізвища, імені, по батькові (за наявності) (найменування) власника майнових прав (право вимоги), зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, у тому числі обтяження;

6) наявність інших об’єктів будівництва або нерухомості, що розміщені на земельній ділянці, на якій розташований об’єкт будівництва;

7) інформація про замовника будівництва та/або особу, яка виконує функції замовника будівництва: найменування та контактні данні, прізвище, ім’я, по батькові керівника (за наявності), код згідно з ЄДРПОУ, інформацію про бенефіціарів замовника, інформацію про наявність замовника за місцем реєстрації;

8) інформація про генерального підрядника: найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ;

9) інформацію про укладені договори, відповідно до яких залучені кошти фізичних та /або юридичних осіб;

10) інформація про права на земельну ділянку, на якій розташовано об’єкт будівництва, зокрема:

- кадастровий номер земельної ділянки, наявність договору оренди чи іншого правовстановлюючого документа на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт будівництва, його реквізити, строк дії договору (іншого права користування земельною ділянкою);

- розмір земельної ділянки, її цільове призначення, наявність документації із землеустрою, на підставі якої виданий правовстановлюючий документ;

- продовження (поновлення) договору оренди (у разі такого продовження (поновлення), наявність судових спорів та /або судових рішень про розірвання, поновлення, визнання недійсними договорів оренди;

- наявність/відсутність та розмір заборгованості землекористувача із плати за землю, наявність судових спорів та рішень про стягнення такої заборгованості.

11) інформацію про вихідні дані, проектну та дозвільну документацію:

- містобудівні умови та обмеження;

- технічні умови;

- проектна документація;

- документ, що дає право на виконання будівельних робіт, техніко-економічні показники на етапі отримання дозволу на будівництво згідно з проектною документацією;

- зміни в документах, що дають право на виконання будівельних робіт (у тому числі інформацію про отримання нових документів), техніко-економічні показники на етапі зміни (у разі зміни проекту);

12) дата та причини зупинення будівельних робіт.

13) заплановані строки завершення будівельних робіт та прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, визначені в договорах про залучення коштів фізичних та/або юридичних осіб у будівництво або у проектній документації;

14) судові провадження, пов’язані з речовими правами на земельну ділянку, з отриманням/анулюванням документів, що дають право на виконання підготовчих та /або будівельних робіт, містобудівних умов та обмежень, погоджень проектної документації від органів охорони культурної спадщини - за наявності (реквізити судових рішень, стадія судового провадження);

15) інформація про інженерне забезпечення об’єкта будівництва;

16) інформація про створені організації та об’єднання постраждалих інвесторів: найменування, місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ, їх керівників, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку;

17) інформація про кількість фізичних та юридичних осіб, які здійснювали фінансування об’єкта будівництва.

Звертаємо увагу, що крім інформації, зазначеної в п.4 Порядку по кожному об’єкту необхідно заповнити таблицю, згідно з формою, що додається.

 

Просимо фізичних та юридичних осіб відповідну інформацію для формування переліку надсилати поштою або електронними засобами на адресу Департаменту розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004, е-mail: uzkgif@ukr.net). 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux