Про стан роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2003р.

Про стан роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2003р.

Про стан роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2003р.

10:45 21.07.2003

Відділ з питань взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю

Відповідно до Указу Президента України від 13 серпня 2002р. № 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", за результатами перевірки області комісіями Адміністрації Президента України в грудні 2002 та червні 2003р. облдержадміністрацією детально проаналізовано стан реагування та роботи із зверненнями громадян в області.

Як показала перевірка, на місцях з'явились нові підходи, форми і методи, які зорієнтовані на зближення влади до людей. Вже напрацьований певний досвід щодо забезпечення прозорості діяльності органів влади. Увійшли в традиції : "виїзні дні", "виїзні прийоми", зустрічі керівництва з населенням, "прямі ефіри" на каналах телебачення, радіо, інтерв’ю в газетах, звіти про роботу на сходах селян, проведення моніторингів, "гарячі" телефонні лінії тощо.

Вживаються заходи щодо поліпшення організації особистого прийому громадян. Так, за півріччя на прийомі у керівництва облдержадміністрації побувало 274 громадян, що на 168 більше ніж за відповідний період минулого року. З них вирішено позитивно 43 відсотки, роз'яснено 57 відсотків.

Практикується систематичне проведення перевірок роботи місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо розгляду звернень громадян. В І півріччі такі перевірки здійснились у 14 районах та 5 містах.

Результатом позитивної роботи щодо поліпшення розгляду звернень громадян, роз'яснення соціально-економічних проблем стало зменшення кількості заяв і скарг від жителів області в вищестоящі інстанції на 51. (882 - 1 півріччя 2002р.; 831-1 півріччя 2003р.). На 63 звернення зменшилась кількість і повторних звернень. Це свідчить про позитивне вирішення питань.

Однак, в роботі із зверненнями громадян є ще ряд недоліків.

За І півріччя 2003р. до облдержадміністрації надійшло 2568 звернень, що на 275 більше, ніж за відповідний період минулого року, з них надійшли поштою 2294 (2147 у І півріччі 2002р.).

З боку окремих райдержадміністрацій недостатня увага приділяється пільговій категорії населення. Відсоток питань соціального захисту населення за звітний період становить 35% від загальної кількості звернень громадян. Найбільше звернень таких категорій отримано з м. Івано-Франківська, - 104; Косівського - 82; Надвірнянського - 93, районів.

Аналіз показав, що на 25 звернень зросла кількість питань сільського господарства; у І півріччі 2003р. отримано на розгляд облдержадміністрації 274, коли за такий же період 2002р. - 249.

Громадяни здебільшого просять матеріальної допомоги, посприяти у одержанні пільг і допомог, виділити транспортні засоби.

21.07.2003 10:45