Щодо виходу на китайський ринок українських експортерів

Посольством України в Китайській Народній Республіці встановлено контакти з однією з найбільших у світі онлайн-платформ «JD» (JD.com, Jingdong Mall), основним видом діяльності якої є Інтернет-торгівля та електронна комерція. Компанія також є однією із найбільших платформ в китайському сегменті Інтернету за моделлю В2С. За об’ємом транзакцій посідає третє місце серед найбільших глобальних Інтернет-компаній, поступаючись лише Amazon та Alphabet.

За результатами проведених переговорів між Посольством України в Китайській Народній Республіці та співробітниками «JD» досягнуто принципової домовленості про створення постійно діючого українського Національного павільйону, основними перевагами створення якого є:

- можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером;

-  спрощені митні процедури;

- наявність додаткових конкурентних переваг (коли при купівлі одного виду продукції клієнт також переглядає й інші товари, представлені у павільйоні);

- можливість демонстрації туристичного потенціалу країни.

Вартість користування онлайн-платформою для Національного павільйону складатиме 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості. Крім того, передбачено гарантійний внесок, який є гарантією якості товарів та повертається у разі закриття павільйону.

 

У разі зацікавленості прохання поінформувати управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації,         тел.: (0342) 55-22-66, e-mail: ums@if.gov.ua.

 

10.03.2021 10:51