Як розглядаються звернення громадян в органах Пенсійного фонду України в області

news-image
Протягом першого півріччя до органів Пенсійного фонду України в області надійшло 2294 звернень, з них - 1238 письмових та 1056 усних, що на 42 звернення більше, ніж у першому півріччі 2015 року.

До головного управління Пенсійного фонду України в області надійшло 572 звернень (289 письмових та 283 усних), що на 165 звернень більше, ніж у 2015 році (407 звернень - 188 письмових та 219 усних).

В  І півріччі на особистому прийомі у головному управлінні побувало 266 громадян (проти  181 - у І півріччі 2015 року), у підвідомчих управліннях – 481 громадян (проти 730 - у І півріччі 2015 року). 

По області збільшилася  кількість повторних звернень з 15 до 28 звернень, у головному управлінні зменшилася з 11 до 9.

Відповідно до встановлених графіків керівництвом головного управління фонду проводились виїзні прийоми, під час яких прийнято 17 громадян. 

З вищих органів влади та організацій до органів Пенсійного фонду України в області за звітний період надійшло 291 звернення або 13 відсотків  від загальної кількості. 

Основна маса звернень стосується правильності призначення та перерахунку пенсій (933 звернення або 41 відсоток), роз’яснення діючого пенсійного законодавства (479 або 21 відсоток), підвищення розміру пенсій (219 або 10 відсотків), визначення права на пенсію (162 або 7 відсотків), виконання рішення суду (93 або 4 відсотка), внесення змін до діючого законодавства – 6 звернень, виплата допомоги на поховання – 6 звернень, отримання пенсій за фактичним місцем проживання - 8  звернень, інші питання -  388 звернень  або 17 відсотків.  

З урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 406 звернень, що в двічі більше, ніж  у минулому році. 

08.07.2016 09:12