На Прикарпатті обговорили проблеми захисту інформації в умовах модернізації пенсійної системи

news-image
Днями в головному управлінні Пенсійного Фонду України в Івано-Франківській області відбулася нарада, на якій йшлося про захист інформації в реєстрах ПФУ в умовах модернізації пенсійної системи.

Як зазначалося,  з наступного року Пенсійний фонд впроваджує нову сучасну єдину централізовану систему призначення і виплати пенсій. Вона дозволить скоротити час на обслуговування громадян. При цьому згідно з новою системою обслуговування провести таку процедуру можна буде в будь-якому органі Пенсійного фонду незалежно від місця реєстрації громадянина. Крім того, заплановано впровадження технологій дистанційного обслуговуванння громадян, зокрема, за допомогою веб-порталу ПФУ, пунктів обслуговування (у поштових відділеннях зв’язку, банківських установах) та Контакт-центру Фонду. Через Інтернет користувач веб-порталу ПФУ наразі отримує інформацію про сплату роботодавцем страхових внесків, а незабаром і пенсіонер, не виходячи з дому, зможе віртуально ознайомитися з особистою пенсійною справою.

За словами начальника головного управління  Пенсійного фонду України в області Анатолія Назарова, вирішення цих та багатьох інших питань можливе при забезпеченні контролю за доступом та використанням даних реєстрів Пенсійного фонду України.

«Задля того, щоб інформаційно-телекомунікаційні системи чітко здійснювали свої функції, потрібне підвищення рівня знань  та відповідальності спеціалістів, що їх обслуговують», - наголосив Анатолій Назаров.


Відділ прес-служби Івано-Франківської обласної державної адміністрації

06.11.2015 15:10